onsdag 2 december 2009

Kjelle äter och får mat mellan tänderna



Kjell Bergqvist. Kjelle Bergqvist. Kjelle kort och gott. Han är gullig. Jag vet inte riktigt varför jag tycker att han är gullig men det är något oerhört rörande över honom. Att han alltid smackar och liksom suger ut mat mellan tänderna med tungan gör allt komplett. Det konstigaste är att jag inte alls uppskattar det ljudet annars, det är BARA Kjelle som får göra så. Bäst är det när han äter bakverk och pratar med detta i munnen. Ingen kan äta som Kjell.

Kjellär anledningen att jag slaviskt följer "Morden". I förrförra programmet var Kjelle på bageriet. En låga tändes inom mig. Skulle jag nu få se och höra Kjelle äta bulle?

Nej.

Cock tease! Han köpte. Levererade till kollegorna på båten. Ingen åt. Fy faen så tjarigt!

I förra veckans avsnitt fick Kjelle ligga lite. Dock inte med sin teve-fru. Otrohet alltså. Det kändes lite ovärdigt och onödigt. Varför Kjelle? Kunde ni inte fortsatt med er platoniska ofullbordade vänskapsrelation? Jag fattar att Amanda Ooms är jättesnygg. Verkligen. Men ändå. Onödigt sa Bull.

Ikväll är det dags för del 5 (av 6) och jag är så vansinnigt pepp! Jag återkommer med rapport om min upplevelse. Jag hoppas på bakverk. Inte min, men Kjells.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar